ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu

Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? Se značkou nejprodávanějšího nealkoholického piva jsme uskutečnily informační kampaň, se kterou se zákazníci seznámili ve vybraných prodejnách moderního i tradičního trhu od února do konce letošního dubna.

Vystavení upozorňovalo na novou recepturu a skvělou chuť piva, která oslní i zkušené pivaře. K prezentaci nové receptury Birellu Světlého jsme využili celkem 390 kartonových stojanů, 31 kartonových jednopaletí a 10 shop in shopů napříč celou Českou republikou.

Vystavení vytvořené speciálně pro komunikaci Birellu Světlého je pro nás výjimečné proto, že se jedná o nejprodávanější nealkoholické pivo v České republice. Birell Světlý je na trhu již 30 let a my jsme letos přinesli jeho novou, vylepšenou recepturu, kterou jsme se rozhodli propagovat v rámci komplexní 360° kampaně, vysvětluje Markéta Havlíčková, activation team leader z Plzeňského Prazdroje, a dodává: Spolupráce s agenturou Dago na tomto projektu byla perfektní. Navzdory časovým komplikacím byla schopna vždy pružně a rychle reagovat a vyjít nám vstříc.

Orosená lahev

Spojovacím prvkem všech vystavení byla orosená lahev Birellu Světlého a pivní sklenice s logem v tmavě modré barvě, které celému vystavení dominovaly. Grafickou kompozici doplnily obrázky ječmene a chmelu evokující skvělou pitelnost a výbornou chuť tohoto nealkoholického piva. Zpětná vazba od zákazníků je pozitivní, oceňují fakt, že POS materiály jsou v in-store výrazné a velmi dobře viditelné. „Nejprodávanější české pivo se dočkalo ještě lepší chuti a naším záměrem bylo dostat tuto informaci ke každému nakupujícímu, který do prodejny přijde,“ říká Markéta Havlíčková.

Osvěžení na dosah ruky

U vybraných shop in shopů v prodejnách Albert si zákazníci mohli všimnout prosklených lednic s vychlazenými plechovkami Birellu, které vystavení stylově doplňovaly a nabízely rychlou možnost, jak uhasit žízeň. Místo prodeje je vyrobeno z kombinace kartonu, koplastu a dibondu a dominuje mu podsvícené pódium s osvětlenou lahví a sklenicí nealko piva Birell Světlý.

Pro výrobu jednopaletových vystavení byl použit odolný karton, který se stal v posledních měsících velkým trendem v oblasti POS materiálů. Kartonový základ byl vhodně doplněn o plastové komponenty, osvětlení poutající pozornost a o reálné prvky, které v tomto případě prezentovaly pivní přepravky.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This