Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu

Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? Se značkou nejprodávanějšího nealkoholického piva jsme uskutečnily informační kampaň, se kterou se zákazníci seznámili ve vybraných prodejnách moderního i tradičního trhu od února do konce letošního dubna.
Vystavení upozorňovalo na novou recepturu a skvělou chuť piva, která oslní i zkušené pivaře. K prezentaci nové receptury Birellu Světlého jsme využili celkem 390 kartonových stojanů, 31 kartonových jednopaletí a 10 shop in shopů napříč celou Českou republikou.
„Vystavení vytvořené speciálně pro komunikaci Birellu Světlého je pro nás výjimečné proto, že se jedná o nejprodávanější nealkoholické pivo v České republice. Birell Světlý je na trhu již 30 let a my jsme letos přinesli jeho novou, vylepšenou recepturu, kterou jsme se rozhodli propagovat v rámci komplexní 360° kampaně,“ vysvětluje Markéta Havlíčková, activation team leader z Plzeňského Prazdroje, a dodává: „Spolupráce s agenturou Dago na tomto projektu byla perfektní. Navzdory časovým komplikacím byla schopna vždy pružně a rychle reagovat a vyjít nám vstříc.“
Spojovacím prvkem všech vystavení byla orosená lahev Birellu Světlého a pivní sklenice s logem v tmavě modré barvě, které celému vystavení dominovaly. Grafickou kompozici doplnily obrázky ječmene a chmelu evokující skvělou pitelnost a výbornou chuť tohoto nealkoholického piva. Zpětná vazba od zákazníků je pozitivní, oceňují fakt, že POS materiály jsou v in-store výrazné a velmi dobře viditelné. „Nejprodávanější české pivo se dočkalo ještě lepší chuti a naším záměrem bylo dostat tuto informaci ke každému nakupujícímu, který do prodejny přijde,“ říká Markéta Havlíčková.
Osvěžení na dosah ruky
U vybraných shop in shopů v prodejnách Albert si zákazníci mohli všimnout prosklených lednic s vychlazenými plechovkami Birellu, které vystavení stylově doplňovaly a nabízely rychlou možnost, jak uhasit žízeň. Místo prodeje je vyrobeno z kombinace kartonu, koplastu a dibondu a dominuje mu podsvícené pódium s osvětlenou lahví a sklenicí nealko piva Birell Světlý.
Pro výrobu jednopaletových vystavení byl použit odolný karton, který se stal v posledních měsících velkým trendem v oblasti POS materiálů. Kartonový základ byl vhodně doplněn o plastové komponenty, osvětlení poutající pozornost a o reálné prvky, které v tomto případě prezentovaly pivní přepravky.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY