Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? Se značkou nejprodávanějšího nealkoholického piva jsme uskutečnily informační kampaň, se kterou se zákazníci seznámili ve vybraných prodejnách moderního i tradičního trhu od února do konce letošního dubna.
Vystavení upozorňovalo na novou recepturu a skvělou chuť piva, která oslní i zkušené pivaře. K prezentaci nové receptury Birellu Světlého jsme využili celkem 390 kartonových stojanů, 31 kartonových jednopaletí a 10 shop in shopů napříč celou Českou republikou.
„Vystavení vytvořené speciálně pro komunikaci Birellu Světlého je pro nás výjimečné proto, že se jedná o nejprodávanější nealkoholické pivo v České republice. Birell Světlý je na trhu již 30 let a my jsme letos přinesli jeho novou, vylepšenou recepturu, kterou jsme se rozhodli propagovat v rámci komplexní 360° kampaně,“ vysvětluje Markéta Havlíčková, activation team leader z Plzeňského Prazdroje, a dodává: „Spolupráce s agenturou Dago na tomto projektu byla perfektní. Navzdory časovým komplikacím byla schopna vždy pružně a rychle reagovat a vyjít nám vstříc.“
Spojovacím prvkem všech vystavení byla orosená lahev Birellu Světlého a pivní sklenice s logem v tmavě modré barvě, které celému vystavení dominovaly. Grafickou kompozici doplnily obrázky ječmene a chmelu evokující skvělou pitelnost a výbornou chuť tohoto nealkoholického piva. Zpětná vazba od zákazníků je pozitivní, oceňují fakt, že POS materiály jsou v in-store výrazné a velmi dobře viditelné. „Nejprodávanější české pivo se dočkalo ještě lepší chuti a naším záměrem bylo dostat tuto informaci ke každému nakupujícímu, který do prodejny přijde,“ říká Markéta Havlíčková.
Osvěžení na dosah ruky
U vybraných shop in shopů v prodejnách Albert si zákazníci mohli všimnout prosklených lednic s vychlazenými plechovkami Birellu, které vystavení stylově doplňovaly a nabízely rychlou možnost, jak uhasit žízeň. Místo prodeje je vyrobeno z kombinace kartonu, koplastu a dibondu a dominuje mu podsvícené pódium s osvětlenou lahví a sklenicí nealko piva Birell Světlý.
Pro výrobu jednopaletových vystavení byl použit odolný karton, který se stal v posledních měsících velkým trendem v oblasti POS materiálů. Kartonový základ byl vhodně doplněn o plastové komponenty, osvětlení poutající pozornost a o reálné prvky, které v tomto případě prezentovaly pivní přepravky.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY