zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci
Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...
Marketing & Media: Jde o to dobře vystavit a rychle prodat
V oblasti in store komunikačních prostředků jsou zákazníci opatrnější a mají vyšší požadavky. Výrobci POS zaznamenali větší obezřetnost ze strany klientů kvůli situaci s pandemií a válečným konfliktům. Udržitelnost je velkým tématem, ale zákazníci bojují s vyšší cenou...
Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI
Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...
Retail News: RADEGAST LÁKÁ NA HOŘKOST I SVĚTELNÉ A ZVUKOVÉ EFEKTY. NOVÁ AKTIVACE ZASÁHNE LIDSKÉ SMYSLY
Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila nové aktivace piva Radegast, které jsou k vidění od ledna v některých hypermarketech Albert. Set POS materiálů obsahuje endcapy, paletový ostrov a regálový modul, které prezentují značku Radegast a další klíčové symboly. Endcap obs...
mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica
V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...
mistoprodeje.cz: POP STAR za únor 2023 jsou realizace Coca Cola a Staropramen
Portál Mistoprodeje.cz a společnost ppm factum vyhlásily vítěze soutěže POP STAR 02/2023. V únoru zvítězily realizace Coca Cola a Staropramen, třetí místo obsadila realizace Pilsner Urquell. Odborná porota hodnotila 9 in store pop realizací ve třech kritériích:...
RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů
Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....
ATOZ MARKETING SERVICES: Projet cílovou čáru je vždy výzva
O vybraných projektech, které v loňském roce získaly ocenění POPAI Awards 2022 za nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci, se přišli informovat účastníci únorového semináře asociace POPAI CE. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE: DAGO se opět stává hlavním partnerem portálu mistoprodeje.cz
Společnost DAGO potvrdila svoji roli hlavního partnera P.O.P. portálu mistoprodeje.cz i pro letošní rok.
Brands&Stories 02/2019: POPAI AWARDS PARIS 2019
190607 Stores_2019_02_POPAI AWARDS PARIS 2019_Nr1
ores_2019_01_o-rotated.pdf“]