Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výzkumu. O návrh a realizaci jsme se postarali my. Další prodejny patřící pod skupinu COOP budou následovat.

Cílem projektu bylo zlepšit nákupní prostředí v nápojové sekci. „Z průzkumů víme, že čím rychleji a snadno se nakupující orientuje, tím větší je jeho spokojenost, která se odráží následně ve velikosti nákupu,“ říká Josef Kroulík, Off trade Sales Manager Budějovický Budvar, národní podnik. Místem pilotní realizace se stala prodejna Terno v Českých Budějovicích z důvodu regionality a prodávaného sortimentu. Přestavbě kategorie předcházel roční marketingový výzkum. Jeho cílem bylo zjistit podrobnosti o chování spotřebitelů v kategorii, jejich preference ohledně vizuální podoby prostředí a obsažených prvků. Partnerem v nealko kategorii se stala Kofola, jež je významným hráčem v tomto segmentu. „Spolupráce na projektu s účastí Budějovického Budvaru byla oboustranně velmi přínosná. Kladně hodnotím například, že se podařilo navrhnout regálová čela, která pojmou jak palety, tak designově povedené vystavení produktů v horní části. Celek to kvalitativně posouvá na zcela jinou úroveň,“ uvádí Jana Riegerová, Trade Marketing Manager Senior z Kofola ČeskoSlovensko a.s.

Využity byly stávající regály, které byly designově zneutralizovány dřevěným dekorem, v nealko sekci světlým, v pivní tmavým. Na jednotlivé kategorie upozorňují regálová čela. Slouží jako prémiové zakončení regálů a zvyšují znalost a hodnotu prezentovaných značek. Horní části endcapů a regálu jsou oživeny prosvětlenými vizuály v celkové délce 100 metrů. Motivy vizuálů v nealko kategorii představují vizuály spojené s druhem nápojů, například perlivá nebo neperlivá voda. U piva jsou zobrazeni lidé pijící tento nápoj, což evokuje emoce z tradičního momentu spotřeby v hospodě. Součástí pivní sekce je i designový bufet, ve kterém se zákazníci mohou občerstvit nebo prostor využít k odpočinku. Zatím neznáme vliv na prodeje, už nyní však vnímáme projekt jako úspěšný. Podrobný průzkum, který k němu vedl, nám dává dostatečnou jistotu, že jdeme správným směrem a potvrzují to i první reakce nakupujících a personálu prodejny. Dalším argumentem pro podobné projekty je vliv prodejního prostředí na budování značky, což významné značky jako Budvar a Kofola vnímají.

Váš DAGO team

Terno nápoje

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This