Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
Prodejci konopí si na prostředí dávají záležet.
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Přehledné a atraktivní POP vystavení pro výrobce rostlinných alternativ – značku Alpro, můžete nyní potkat na prodejních plochách hypermarketů Globus.
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
To, že se spotřebitelé a jejich preference mění, je vidět také na designu bankovních poboček.
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Tak jako všem, i segmentu alkoholu globální pandemie něco vzala, a něco také dala.
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.