Aktuální shopper-marketingové trendy: ještě větší moc zákazníků a on-line!

Aktuální shopper-marketingové trendy: ještě větší moc zákazníků a on-line!

Rok 2014 je ve znamení stále intenzivnější koncentrace na dynamicky se měnícího zákazníka. Jaké trendy a nové vlivy budou ovlivňovat komunikaci v místě prodeje ve zbylých měsících roku?

Staňte se hvězdou prodeje. POP média Vám pomohou

Staňte se hvězdou prodeje. POP média Vám pomohou

Jak se může POP produkt stát prodejně úspěšným? Jakou má in-store komunikace sílu a proč do ní firmy aktuálně investují až 33 % svých rozpočtů? Jaké jsou základní principy funkčních POP materiálů a jak je potřeba přistupovat…

POP kampaně: Kdy se vyplatí větší investice?

POP kampaně: Kdy se vyplatí větší investice?

Cena není vždy primárním atributem, kterým by se měl zadavatel při výběru POP kampaně řídit. Je třeba vzít v potaz i odbornost, kreativitu, know how, spolehlivost či vlastní zkušenost s daným dodavatelem. Kvalitně zpracovaná…

Hledáme nové sales promotion. Zn. Rychle

Hledáme nové sales promotion. Zn. Rychle

Kolotoč sales promotion se točí neustále, a to pod nadvládou akcí, slev, letáků či plyšáků. I přesto, že obchodníci i dodavatelé znají důsledky. I přesto, že na ně doplácejí také zákazníci, kteří je dnes vnímají jako samozř…

Komu patří nápady?

Komu patří nápady?

Setkat se s výběrovým řízením, vypsaným ve smyslu „něco nám vymyslete”, kdy se nápady stanou podkladem pro obecný tendr na dodávku P.O.P. materiálů a zadavatel si je tak prakticky přivlastní, není v České republice žádný prob…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Ženy a muži: když ony nakupují pro ně

Ženy a muži: když ony nakupují pro ně

Jak nakupujeme ? Ženy „sbírají“, muži „loví“.

71 % nákupů rychloobrátkového zboží v České republice obstarají podle výzkumu asociace POPAI CE Shopper Engagement Study 2015 ženy. A v dalších 20 % případů podle výzkumu M. Lewi…

Pin It on Pinterest