Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky 01.2021Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost...

Retail News 12/2020: Mozek má řád

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje?

Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť 01.2021 Retail News 12/2020: Mozek má řád 12.2020 Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk 12.2020 Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje? 12.2020 Stores 04/2020:...

Stores 04/2020: Becherovka shop-in-shop cílí na zákazníkovy smysly

Voda Natura proudí prodejnami Globus 11.2020Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí...

Retail News 10/2020: Regál jako POP médium a nástroj category managementu

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

SIGN INVENTION NEWSLETTER 10/2020

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

IN STORE Slovakia 5/20: 10 ÚČINNÝCH TIPOV PRE LEPŠIE MIESTA PREDAJA

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

MARKETING&MEDIA 39/20: Mozek má rád řád

Krize nám pomohla k vnitřní proměně 09.2020Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně...

Retail News 09/2020: Jak na chaotickou správu POS realizací?

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě 09.2020Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se...

Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší 08.2020Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou...

MARKETING&MEDIA 26/2020: Par vteřin bude muset stačit

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší 08.2020Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou...

MARKETING&MEDIA 26/2020: Dvacet procent, která opravdu stojí za to

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil 07.2020Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné...

Shop! White Paper: Understanding the Shopper

Regálové čelo Cappy láká na snídani 05.2020Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí...

Zboží&Prodej 5/20: O nákupu rozhoduje atmosféra

Regálové čelo Cappy láká na snídani 05.2020Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí...

Marketing&Media 20-21/2020: Konec chaosu v POS

Regálové čelo Cappy láká na snídani 05.2020Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí...

Retail News 5/2020: Místo prodeje se stává místem setkávání

Regálové čelo Cappy láká na snídani 05.2020Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí...

Pin It on Pinterest