MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA

MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA 08.2021Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit. MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY 07.2021V obchodech a na čerpacích stanicích napříč...

MAM 30/2021: NEALKO ZKOUŠÍ PŘÍBĚHY

07.2021V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.[pdf-embedder... POPAI.CZ: UDRŽITELNOST SE V RETAILU DOSTÁVÁ DO POPŘEDÍ – KLIENTI ŘEŠÍ MATERIÁLY I...

MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ…

MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ… 07.2021Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech 06.2021Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní...

popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech

MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ… 07.2021Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech 06.2021Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní...

popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ… 07.2021Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech 06.2021Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní...

Retailmagazin.sk: Správne zvolené POS ako podpora predaja funguje

MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ… 07.2021Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech 06.2021Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní...

RETAIL NEWS 5/2021: TECHNOLOGIE V POS

RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL 05.2021Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste...

PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE

RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL 05.2021Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste...

ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE 04.2021Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron.  ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU...

RETAIL NEWS 3/2021: VÍTĚZOVÉ UKÁZALI AKTUÁLNÍ TRENDY V POS

PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE 04.2021Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron.  ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

RETAIL NEWS 5/2021: IN STORE MARKETING JAKO ODPOVĚĎ NA HEKTICKÝ ŽIVOTNÍ STYL 05.2021Na rozdíl od předchozích generací žijeme v hektičtější době a nemáme čas na rozhodování v jednodušších životních situacích. I zkušené marketingové odborníky často překvapí, jak roste...

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...

RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo 03.2021Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i...

Pin It on Pinterest