Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Cannabis a design jsou vynikající spojení: Hodnocení pro Marketing & Media

Prodejci konopí si na prostředí dávají záležet.

Konopí patří ke zboží, kde kamenný obchod vyžaduje jasnou definici cílové skupiny, nastavení míry luxusu nákupního zážitku a kvality prodávaného zboží.
Jako nutnou vidím intimitu při nákupu, odbourání pocitů strachu a naopak podpořit soustředění.

Přesně toto, dle mého názoru, velmi dobře předkládá řešení obchodu Fika, Scarlet Fire a Buds Goods.

 

 

Scarlet Fire volí barvy a členění prostoru s jasnou snahou o pocit soukromí a nutí k soustředění na produkt. Velmi intenzivní.

Naproti tomu Buds Goods nabízí dostatečný nákupní prostor, pocit luxusu z prostředí a především grafické zpracování prezentace ve starém, ale dobře odladěném stylu.


Fika vyniká příjemným nenásilným nábytkem, kde jsou v kontrastu perfektně volené prezentace produktů. Styl vystavení produktu podporuje dojem profesionality (informovanost) prodejce a zcela odbourává nadbytečné rušící vjemy.

Hodnotil: Jakub Petráš, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 9/2022

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This