Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní stylizace v dřevěném provedení, s nímž má značka dobré zkušenosti.

Na vystavení je prezentováno kompletní portfolio značky. „Zákazníci mají možnost výhodně koupit a vyzkoušet i jiné produkty značky, důraz klademe zejména na Captain Morgan Black Spiced a White Rum, dominantní je však Captain Morgan Original Spiced Gold, který se navíc prezentuje v limitované edici,“ vysvětluje Zdeněk Bláha, brand manager Captain Morgan, Stock Plzeň. Přínosem velkého vystavení je větší prostor pro prezentaci značky v době, kdy řetězce usilují o čistší prodejní prostředí a pro budování a komunikaci značky není tolik prostoru. Námi vytvořené řešení na míru přináší lepší výsledky než komunikace pouze na regálu a standardní formáty. Velká vystavení jako nástroj podpory budování značek v místě prodeje se v tomto kontextu stávají trendem.

 
Námořní tématika je se značkou Captain Morgan neodmyslitelně spojená. Aktuální vystavení na prodejnách Globus reflektuje prvky lodní konstrukce. Dřevo je upraveno, aby vypadalo ošlehané mořem. Postup opalování, drátkování a moření jsme vyvinuli před dvěma roky a je používán pro každé dřevěné vystavení. Nechybí postava kapitána s kormidlem a pozornost nakupujících láká pulzující červené osvětlení.
 
Čtyřpaletí je nasazeno ve třech prodejnách Globus. V dalších prodejnách řetězce jsou vystaveny jednopaletové dřevěné lodě, které svým provedením a hodnotnými materiály rovněž výrazně poutají pozornost. V loňském roce došlo k jejich pilotnímu testování a potvrdily se lepší prodejní výsledky ve srovnání s kartonovým provedením. Vystavení v prodejnách Globus potrvá do 23. července, jednotlivé prodejny mohou akci prodloužit. Vícepaletová nestandardní vystavení jsou fungujícím trendem a značka v jejich využití hodlá pokračovat.
 
Váš DAGO Team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This