DAGO je superbrandem 2016
Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…
Náš Milka endcup na ČT24
In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Chuťovky z Pinterestu
Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
![foto1_85](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_85.jpg)
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní stylizace v dřevěném provedení, s nímž má značka dobré zkušenosti.
Na vystavení je prezentováno kompletní portfolio značky. „Zákazníci mají možnost výhodně koupit a vyzkoušet i jiné produkty značky, důraz klademe zejména na Captain Morgan Black Spiced a White Rum, dominantní je však Captain Morgan Original Spiced Gold, který se navíc prezentuje v limitované edici,“ vysvětluje Zdeněk Bláha, brand manager Captain Morgan, Stock Plzeň. Přínosem velkého vystavení je větší prostor pro prezentaci značky v době, kdy řetězce usilují o čistší prodejní prostředí a pro budování a komunikaci značky není tolik prostoru. Námi vytvořené řešení na míru přináší lepší výsledky než komunikace pouze na regálu a standardní formáty. Velká vystavení jako nástroj podpory budování značek v místě prodeje se v tomto kontextu stávají trendem.
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY