Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podpoří osvětlení a kvalitní ozvučení.

Značka Captain Morgan dosud využívala k promo aktivitám například stany. U malých a středních eventů bylo rozhodnuto vytvořit osobitý nástroj ke zviditelnění značky a jejímu maximálnímu odlišení. Zadání po nás  požadovalo návrh a výrobu mobilního baru, který naplní hodnoty značky a napomůže jejímu budování. „Cílem bylo vytvořit unikátní nástroj pro prezentaci značky, který bude nezaměnitelný a výrazný. Společně s DAGEM jsme zvolili loď. Je domovem každého kapitána a pro barový prodej se skvěle hodí,“ vysvětluje Patrik Skála, Senior Brand Manager značky Captain Morgan ze společnosti Stock Plzeň. „Je vidět, že nový koncept konzumenty oslovuje. Loď přitahuje pozornost a ohlasy na ni jsou velmi dobré. Zaznamenáváme i první poptávky od festivalů a dalších akcí,“ doplňuje Patrik Skála. Akcí se kromě dvou barmanů účastní také Captain Morgan v autentickém kostýmu. Spolu s lodí je to pro konzumenty dobrá příležitost k focení a sdílení na sociálních sítích. Spuštěním lodě do provozu po hlavní sezoně sleduje značka možnost důkladně se připravit na dlouhodobé používání, které začne v příštím roce.

Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Dojem završuje vystavení lahví na více místech lodi. „Technické vybavení zahrnuje chlazení, osvětlení nebo kvalitní ozvučení. Šlo o náročný projekt umocněný požadavkem na schválení pro provoz na silnicích, součástí lodi je totiž homologovaný podvozek. Celý systém tak funguje jako přívěs a je tak umožněna flexibilní manipulace a převoz za osobním automobilem,“ popisuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.

Přejeme všem hezký podzim, Váš DAGO team.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This