Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podpoří osvětlení a kvalitní ozvučení.

Značka Captain Morgan dosud využívala k promo aktivitám například stany. U malých a středních eventů bylo rozhodnuto vytvořit osobitý nástroj ke zviditelnění značky a jejímu maximálnímu odlišení. Zadání po nás  požadovalo návrh a výrobu mobilního baru, který naplní hodnoty značky a napomůže jejímu budování. „Cílem bylo vytvořit unikátní nástroj pro prezentaci značky, který bude nezaměnitelný a výrazný. Společně s DAGEM jsme zvolili loď. Je domovem každého kapitána a pro barový prodej se skvěle hodí,“ vysvětluje Patrik Skála, Senior Brand Manager značky Captain Morgan ze společnosti Stock Plzeň. „Je vidět, že nový koncept konzumenty oslovuje. Loď přitahuje pozornost a ohlasy na ni jsou velmi dobré. Zaznamenáváme i první poptávky od festivalů a dalších akcí,“ doplňuje Patrik Skála. Akcí se kromě dvou barmanů účastní také Captain Morgan v autentickém kostýmu. Spolu s lodí je to pro konzumenty dobrá příležitost k focení a sdílení na sociálních sítích. Spuštěním lodě do provozu po hlavní sezoně sleduje značka možnost důkladně se připravit na dlouhodobé používání, které začne v příštím roce.

Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Dojem završuje vystavení lahví na více místech lodi. „Technické vybavení zahrnuje chlazení, osvětlení nebo kvalitní ozvučení. Šlo o náročný projekt umocněný požadavkem na schválení pro provoz na silnicích, součástí lodi je totiž homologovaný podvozek. Celý systém tak funguje jako přívěs a je tak umožněna flexibilní manipulace a převoz za osobním automobilem,“ popisuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.

Přejeme všem hezký podzim, Váš DAGO team.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This