Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media

Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě. Jestli se jim to daří, můžete posoudit sami. Časopis Marketing & Media pro vás vybral ty nejzajímavější prodejny potravin z celého světa. Komentář k nim připravila naše kolegyně Lucie Michajlov.
 
1. Fresh Mart

Prostor, který mne nejvíce láka a vybízí k nákupu, je Fresh Mart. Moderní a udržitelné pojetí celé prodejny působí čistě a elegantně. Oceňuji využití pří rodního dřeva, vhodně zvolených dekorativních prvků v podobě výřezů i vkusných obkladů kolem pultu s čerstvými rybami. Líbí se mi mnohdy až minimalisticky vystavené zboží, které v regálech a na pultech působí velmi přehledně a dá produktu vyniknout.

2. Edeka Hundriese

Přesný opak najdeme u prodejny Edeka Hundriese, která své klienty láká luxusním prostředním s důrazem na detail. Z prodejny mám pocit, že každý produkt má své přesné místo. Nakupujícího při výběru nic neruší a neodvádí jeho pozornost od produktů. Velmi vhodně je zvoleno i osvícení prodejny, které podtrhne celkový dojem.

3. Food Lover’s Market 

A prodejna Food Lover’s Market vyvolá v nakupujícím pocit, že se ocitl na tržišti. Spojuje se zde veliká zásoba zboží s perfektní organizací vystavení.

 
Hodnotila: Lucie Michajlov, DAGO s.r.o.
Zdroj:
Marketing & Media 47/2022

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This