Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro
Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Český svět grilování 2
![foto_cesky-svet-grilovani75](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2014/07/foto_cesky-svet-grilovani75.jpg)
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací promokoutky.
Dobře viditelný a výrazný promokoutek, v němž nakoupíte vše, co ke grilování s přáteli potřebujete – maso, koření, hermelíny, bagety, pivo nebo čipsy. Tak vypadá výsledek spolupráce několika českých značek, které začaly s přípravou projektu Českého světa grilování již v úvodu roku. Po zpracování grafických návrhů, vývoji a výrobě jsme tak mohli začátkem července do vybraných prodejen Interspar instalovat finální podobu této P.O.P. aplikace.
Napříč kategoriemi
Při realizaci tematických koutků společnost Groupe Bongrain opět spojila české výrobce, jejichž portfolio je spjato s grilováním. „Cílem kampaně je nakupujícím maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci jednoho tematického promokoutku,“ přibližuje záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & trade marketing manager firmy Groupe Bongrain.
Nakupující kromě produktů jeho firmy ještě v „grilovacím světě“ naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“. Dochází totiž k synergickému propojení několika značek, jež zákazníkům vytvoří přidanou hodnotu, čímž se zvýší obchodní potenciál jednotlivých brandů.
Jako grilování pod pergolou
Kromě své praktičnosti zaujme celý promokoutek i vizuálně. „Je vidět ze všech stran a díky svému atraktivnímu provedení přitahuje pozornost zákazníka. Grafika totiž vychází z atmosféry prostředí pergoly a za použití reálného dřeva, napodobenin žhavého uhlí a grilovaných pochoutek inspiruje zákazníka připomenutím příjemného zážitku k impulznímu nákupu,“ uvádí Michal Sůlovec, projektový manažer naší.
Za pravdu mu dávají i reakce spokojených zákazníků. „Již v prvním týdnu kampaně jsme se setkali ze strany nakupujících pouze s pozitivními reakcemi. Lidé jsou rádi, že si mohou přípravy na víkendové grilování obstarat na jednom místě. Navíc vítají, že je inspirujeme zajímavými recepty, jež jsou také součástí vystavení,“ dodává Michal Vrbka.
Celý koncept Českého světa grilování 2 navazuje na stejnojmenný loňský projekt, který díky instalacím paletových ostrovů s grilovacími výrobky výrazně zvedl jejich prodeje. Dle měření středoevropské pobočky asociace marketingu v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na gril až k 137% nárůstu tržeb v období bez jiné podpory prodeje, tj. jen vlivem tohoto POP média. V kombinaci s cenovou promocí došlo k navýšení přes 1000%.
Přejeme hezké léto, Váš DAGO team