HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací promokoutky.

Dobře viditelný a výrazný promokoutek, v němž nakoupíte vše, co ke grilování s přáteli potřebujete – maso, koření, hermelíny, bagety, pivo nebo čipsy. Tak vypadá výsledek spolupráce několika českých značek, které začaly s přípravou projektu Českého světa grilování již v úvodu roku. Po zpracování grafických návrhů, vývoji a výrobě jsme tak mohli začátkem července do vybraných prodejen Interspar instalovat finální podobu této P.O.P. aplikace.

Napříč kategoriemi

Při realizaci tematických koutků společnost Groupe Bongrain opět spojila české výrobce, jejichž portfolio je spjato s grilováním. „Cílem kampaně je nakupujícím maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci jednoho tematického promokoutku,“ přibližuje záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & trade marketing manager firmy Groupe Bongrain.

Nakupující kromě produktů jeho firmy ještě v „grilovacím světě“ naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“. Dochází totiž k synergickému propojení několika značek, jež zákazníkům vytvoří přidanou hodnotu, čímž se zvýší obchodní potenciál jednotlivých brandů.

Jako grilování pod pergolou

Kromě své praktičnosti zaujme celý promokoutek i vizuálně. „Je vidět ze všech stran a díky svému atraktivnímu provedení přitahuje pozornost zákazníka. Grafika totiž vychází z atmosféry prostředí pergoly a za použití reálného dřeva, napodobenin žhavého uhlí a grilovaných pochoutek inspiruje zákazníka připomenutím příjemného zážitku k impulznímu nákupu,“ uvádí Michal Sůlovec, projektový manažer naší.

Za pravdu mu dávají i reakce spokojených zákazníků. „Již v prvním týdnu kampaně jsme se setkali ze strany nakupujících pouze s pozitivními reakcemi. Lidé jsou rádi, že si mohou přípravy na víkendové grilování obstarat na jednom místě. Navíc vítají, že je inspirujeme zajímavými recepty, jež jsou také součástí vystavení,“ dodává Michal Vrbka.

Celý koncept Českého světa grilování 2 navazuje na stejnojmenný loňský projekt, který díky instalacím paletových ostrovů s grilovacími výrobky výrazně zvedl jejich prodeje. Dle měření středoevropské pobočky asociace marketingu v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na gril až k 137% nárůstu tržeb v období bez jiné podpory prodeje, tj. jen vlivem tohoto POP média. V kombinaci s cenovou promocí došlo k navýšení přes 1000%.

Přejeme hezké léto, Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This