POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
Český svět grilování 2
![foto_cesky-svet-grilovani75](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2014/07/foto_cesky-svet-grilovani75.jpg)
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací promokoutky.
Dobře viditelný a výrazný promokoutek, v němž nakoupíte vše, co ke grilování s přáteli potřebujete – maso, koření, hermelíny, bagety, pivo nebo čipsy. Tak vypadá výsledek spolupráce několika českých značek, které začaly s přípravou projektu Českého světa grilování již v úvodu roku. Po zpracování grafických návrhů, vývoji a výrobě jsme tak mohli začátkem července do vybraných prodejen Interspar instalovat finální podobu této P.O.P. aplikace.
Napříč kategoriemi
Při realizaci tematických koutků společnost Groupe Bongrain opět spojila české výrobce, jejichž portfolio je spjato s grilováním. „Cílem kampaně je nakupujícím maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci jednoho tematického promokoutku,“ přibližuje záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & trade marketing manager firmy Groupe Bongrain.
Nakupující kromě produktů jeho firmy ještě v „grilovacím světě“ naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“. Dochází totiž k synergickému propojení několika značek, jež zákazníkům vytvoří přidanou hodnotu, čímž se zvýší obchodní potenciál jednotlivých brandů.
Jako grilování pod pergolou
Kromě své praktičnosti zaujme celý promokoutek i vizuálně. „Je vidět ze všech stran a díky svému atraktivnímu provedení přitahuje pozornost zákazníka. Grafika totiž vychází z atmosféry prostředí pergoly a za použití reálného dřeva, napodobenin žhavého uhlí a grilovaných pochoutek inspiruje zákazníka připomenutím příjemného zážitku k impulznímu nákupu,“ uvádí Michal Sůlovec, projektový manažer naší.
Za pravdu mu dávají i reakce spokojených zákazníků. „Již v prvním týdnu kampaně jsme se setkali ze strany nakupujících pouze s pozitivními reakcemi. Lidé jsou rádi, že si mohou přípravy na víkendové grilování obstarat na jednom místě. Navíc vítají, že je inspirujeme zajímavými recepty, jež jsou také součástí vystavení,“ dodává Michal Vrbka.
Celý koncept Českého světa grilování 2 navazuje na stejnojmenný loňský projekt, který díky instalacím paletových ostrovů s grilovacími výrobky výrazně zvedl jejich prodeje. Dle měření středoevropské pobočky asociace marketingu v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na gril až k 137% nárůstu tržeb v období bez jiné podpory prodeje, tj. jen vlivem tohoto POP média. V kombinaci s cenovou promocí došlo k navýšení přes 1000%.
Přejeme hezké léto, Váš DAGO team