Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Český svět grilování 2
![foto_cesky-svet-grilovani75](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2014/07/foto_cesky-svet-grilovani75.jpg)
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací promokoutky.
Dobře viditelný a výrazný promokoutek, v němž nakoupíte vše, co ke grilování s přáteli potřebujete – maso, koření, hermelíny, bagety, pivo nebo čipsy. Tak vypadá výsledek spolupráce několika českých značek, které začaly s přípravou projektu Českého světa grilování již v úvodu roku. Po zpracování grafických návrhů, vývoji a výrobě jsme tak mohli začátkem července do vybraných prodejen Interspar instalovat finální podobu této P.O.P. aplikace.
Napříč kategoriemi
Při realizaci tematických koutků společnost Groupe Bongrain opět spojila české výrobce, jejichž portfolio je spjato s grilováním. „Cílem kampaně je nakupujícím maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci jednoho tematického promokoutku,“ přibližuje záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & trade marketing manager firmy Groupe Bongrain.
Nakupující kromě produktů jeho firmy ještě v „grilovacím světě“ naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“. Dochází totiž k synergickému propojení několika značek, jež zákazníkům vytvoří přidanou hodnotu, čímž se zvýší obchodní potenciál jednotlivých brandů.
Jako grilování pod pergolou
Kromě své praktičnosti zaujme celý promokoutek i vizuálně. „Je vidět ze všech stran a díky svému atraktivnímu provedení přitahuje pozornost zákazníka. Grafika totiž vychází z atmosféry prostředí pergoly a za použití reálného dřeva, napodobenin žhavého uhlí a grilovaných pochoutek inspiruje zákazníka připomenutím příjemného zážitku k impulznímu nákupu,“ uvádí Michal Sůlovec, projektový manažer naší.
Za pravdu mu dávají i reakce spokojených zákazníků. „Již v prvním týdnu kampaně jsme se setkali ze strany nakupujících pouze s pozitivními reakcemi. Lidé jsou rádi, že si mohou přípravy na víkendové grilování obstarat na jednom místě. Navíc vítají, že je inspirujeme zajímavými recepty, jež jsou také součástí vystavení,“ dodává Michal Vrbka.
Celý koncept Českého světa grilování 2 navazuje na stejnojmenný loňský projekt, který díky instalacím paletových ostrovů s grilovacími výrobky výrazně zvedl jejich prodeje. Dle měření středoevropské pobočky asociace marketingu v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na gril až k 137% nárůstu tržeb v období bez jiné podpory prodeje, tj. jen vlivem tohoto POP média. V kombinaci s cenovou promocí došlo k navýšení přes 1000%.
Přejeme hezké léto, Váš DAGO team