Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Chuťovky z Pinterestu

Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays

Prohlédněte si výběr šesti nejzajímavějších, které upoutaly naše oči v průběhu roku 2015.
Dvě krásné, originální, jednoduché a estetické aplikace, ktere rozechvějí emoce v neuronech kolemjdoucích zákazníků a zapracují nejen ve prospěch prodeje, ale i vystavené značky.
Originální vánoční dekorace ikonické značky . Více takových i  u nás …
Čaj přímo z Lipton stromu ? Kdo by odolal takovému překvapení v místě prodeje?

https://www.pinterest.com/pin/427912402072182772/

Zobrazení momentu spotřeby nabízených produktů – skvělý nástroj impulzní stimulace.

https://www.pinterest.com/pin/427912402069766864/

Farmář dojel s vozíkem až do prodejny. To v zelené současnosti funguje.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This