Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechia stačí vybrat koktejl podle vlastní chuťové preference, vytisknout si recept a vzít si ty správné ingredience přímo z regálu.

Nejen milovníci koktejlů ocení nový „drink-mixový“ regál, jenž nakupujícím v letňanském Tescu přímo poradí, který alkohol, džus, ovoce či sirup třeba smíchat, aby si mohli svůj oblíbený drink připravit i doma. „Díky loňskému spotřebitelskému průzkumu jsme zjistili, že zákazníkům už nechceme prodávat pouze značku alkoholu. Chceme jim vždy ukázat příležitost, jak zakoupené zboží spotřebovat. A to náš nový reklamní stojan splňuje – díky němu se vlastně každý nakupující může stát na chvíli barmanem,“ popisuje základní cíl P.O.P. média Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager společnosti Brown-Forman Czechia.

Za nápadem a zhotovením celého regálu stojí naše společnost. Jednoduše a originálně jsme navrhly systém interaktivity celé aplikace za pomoci gamifikace moderní technologií. Tato inovativní POP aplikace nabízí zákazníkům atraktivní přidanou hodnotu, možnost se při nákupu inspirovat a pobavit, edukuje o nových možnostech spotřeby tradičních produktů.

Trojí zážitek: nákup, míchání a vypití drinku

Jak tedy „drink-mixový“ regál funguje? Dotykový displej nakupujícího dle jeho preferencí navede k drinku, který mu bude chutnat, a ukáže mu i konkrétní recept. Ten si může díky nainstalované tiskárně vytisknout rovnou na místě, případně si jej pošle na svůj e-mail. Veškeré potřebné ingredience zároveň najde přímo v regálu. „Zákazník tedy nemusí dělat žádné kroky navíc. Vše vidí přehledně na displeji zabudovaného tabletu a zboží má po hned ruce,“ popisuje přidanou hodnotu reklamního stojanu Veronika Dostálová, Senior Project Manager naší společnosti.

Celá aplikace je tak příkladem in-store komunikační aktivity, ve které nehraje prim pouze produkt, ale i zážitek spojený s jeho spotřebou. V čele komunikace stojí dotykový displej, jenž jednoduchými otázkami navede zákazníky k drinku, který jim bude chutnat. Prvotní zážitek tak vzniká hned na místě prodeje díky inspiraci originální interakcí, resp. atmosferizující stimulací k nové možnosti spotřeby nabízených produktů. Druhotný zážitek poté přináší potěšení ze samotné přípravy a následné spotřeby zakoupených ingrediencí.

Regál je příkladem moderních shoppermarketingových přístupů, nabízí velké množství variant konzumace a co víc, je zároveň lehce rebrandovatelný. „Stačí změnit polepy a přeprogramovat jednoduchý software v tabletu. Reklamní stojan tak lze velice jednoduše přizpůsobit pro řadu dalších akcí,“ uzavírá Veronika Dostálová.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This