Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechia stačí vybrat koktejl podle vlastní chuťové preference, vytisknout si recept a vzít si ty správné ingredience přímo z regálu.

Nejen milovníci koktejlů ocení nový „drink-mixový“ regál, jenž nakupujícím v letňanském Tescu přímo poradí, který alkohol, džus, ovoce či sirup třeba smíchat, aby si mohli svůj oblíbený drink připravit i doma. „Díky loňskému spotřebitelskému průzkumu jsme zjistili, že zákazníkům už nechceme prodávat pouze značku alkoholu. Chceme jim vždy ukázat příležitost, jak zakoupené zboží spotřebovat. A to náš nový reklamní stojan splňuje – díky němu se vlastně každý nakupující může stát na chvíli barmanem,“ popisuje základní cíl P.O.P. média Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager společnosti Brown-Forman Czechia.

Za nápadem a zhotovením celého regálu stojí naše společnost. Jednoduše a originálně jsme navrhly systém interaktivity celé aplikace za pomoci gamifikace moderní technologií. Tato inovativní POP aplikace nabízí zákazníkům atraktivní přidanou hodnotu, možnost se při nákupu inspirovat a pobavit, edukuje o nových možnostech spotřeby tradičních produktů.

Trojí zážitek: nákup, míchání a vypití drinku

Jak tedy „drink-mixový“ regál funguje? Dotykový displej nakupujícího dle jeho preferencí navede k drinku, který mu bude chutnat, a ukáže mu i konkrétní recept. Ten si může díky nainstalované tiskárně vytisknout rovnou na místě, případně si jej pošle na svůj e-mail. Veškeré potřebné ingredience zároveň najde přímo v regálu. „Zákazník tedy nemusí dělat žádné kroky navíc. Vše vidí přehledně na displeji zabudovaného tabletu a zboží má po hned ruce,“ popisuje přidanou hodnotu reklamního stojanu Veronika Dostálová, Senior Project Manager naší společnosti.

Celá aplikace je tak příkladem in-store komunikační aktivity, ve které nehraje prim pouze produkt, ale i zážitek spojený s jeho spotřebou. V čele komunikace stojí dotykový displej, jenž jednoduchými otázkami navede zákazníky k drinku, který jim bude chutnat. Prvotní zážitek tak vzniká hned na místě prodeje díky inspiraci originální interakcí, resp. atmosferizující stimulací k nové možnosti spotřeby nabízených produktů. Druhotný zážitek poté přináší potěšení ze samotné přípravy a následné spotřeby zakoupených ingrediencí.

Regál je příkladem moderních shoppermarketingových přístupů, nabízí velké množství variant konzumace a co víc, je zároveň lehce rebrandovatelný. „Stačí změnit polepy a přeprogramovat jednoduchý software v tabletu. Reklamní stojan tak lze velice jednoduše přizpůsobit pro řadu dalších akcí,“ uzavírá Veronika Dostálová.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This