Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chytrý regál umí namíchat drinky
![foto1_27](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_27.jpg)
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechia stačí vybrat koktejl podle vlastní chuťové preference, vytisknout si recept a vzít si ty správné ingredience přímo z regálu.
Nejen milovníci koktejlů ocení nový „drink-mixový“ regál, jenž nakupujícím v letňanském Tescu přímo poradí, který alkohol, džus, ovoce či sirup třeba smíchat, aby si mohli svůj oblíbený drink připravit i doma. „Díky loňskému spotřebitelskému průzkumu jsme zjistili, že zákazníkům už nechceme prodávat pouze značku alkoholu. Chceme jim vždy ukázat příležitost, jak zakoupené zboží spotřebovat. A to náš nový reklamní stojan splňuje – díky němu se vlastně každý nakupující může stát na chvíli barmanem,“ popisuje základní cíl P.O.P. média Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager společnosti Brown-Forman Czechia.
Za nápadem a zhotovením celého regálu stojí naše společnost. Jednoduše a originálně jsme navrhly systém interaktivity celé aplikace za pomoci gamifikace moderní technologií. Tato inovativní POP aplikace nabízí zákazníkům atraktivní přidanou hodnotu, možnost se při nákupu inspirovat a pobavit, edukuje o nových možnostech spotřeby tradičních produktů.
Trojí zážitek: nákup, míchání a vypití drinku
Jak tedy „drink-mixový“ regál funguje? Dotykový displej nakupujícího dle jeho preferencí navede k drinku, který mu bude chutnat, a ukáže mu i konkrétní recept. Ten si může díky nainstalované tiskárně vytisknout rovnou na místě, případně si jej pošle na svůj e-mail. Veškeré potřebné ingredience zároveň najde přímo v regálu. „Zákazník tedy nemusí dělat žádné kroky navíc. Vše vidí přehledně na displeji zabudovaného tabletu a zboží má po hned ruce,“ popisuje přidanou hodnotu reklamního stojanu Veronika Dostálová, Senior Project Manager naší společnosti.
Celá aplikace je tak příkladem in-store komunikační aktivity, ve které nehraje prim pouze produkt, ale i zážitek spojený s jeho spotřebou. V čele komunikace stojí dotykový displej, jenž jednoduchými otázkami navede zákazníky k drinku, který jim bude chutnat. Prvotní zážitek tak vzniká hned na místě prodeje díky inspiraci originální interakcí, resp. atmosferizující stimulací k nové možnosti spotřeby nabízených produktů. Druhotný zážitek poté přináší potěšení ze samotné přípravy a následné spotřeby zakoupených ingrediencí.
Regál je příkladem moderních shoppermarketingových přístupů, nabízí velké množství variant konzumace a co víc, je zároveň lehce rebrandovatelný. „Stačí změnit polepy a přeprogramovat jednoduchý software v tabletu. Reklamní stojan tak lze velice jednoduše přizpůsobit pro řadu dalších akcí,“ uzavírá Veronika Dostálová.
Váš DAGO team