Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechia stačí vybrat koktejl podle vlastní chuťové preference, vytisknout si recept a vzít si ty správné ingredience přímo z regálu.
Nejen milovníci koktejlů ocení nový „drink-mixový“ regál, jenž nakupujícím v letňanském Tescu přímo poradí, který alkohol, džus, ovoce či sirup třeba smíchat, aby si mohli svůj oblíbený drink připravit i doma. „Díky loňskému spotřebitelskému průzkumu jsme zjistili, že zákazníkům už nechceme prodávat pouze značku alkoholu. Chceme jim vždy ukázat příležitost, jak zakoupené zboží spotřebovat. A to náš nový reklamní stojan splňuje – díky němu se vlastně každý nakupující může stát na chvíli barmanem,“ popisuje základní cíl P.O.P. média Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager společnosti Brown-Forman Czechia.
Za nápadem a zhotovením celého regálu stojí naše společnost. Jednoduše a originálně jsme navrhly systém interaktivity celé aplikace za pomoci gamifikace moderní technologií. Tato inovativní POP aplikace nabízí zákazníkům atraktivní přidanou hodnotu, možnost se při nákupu inspirovat a pobavit, edukuje o nových možnostech spotřeby tradičních produktů.
Trojí zážitek: nákup, míchání a vypití drinku
Jak tedy „drink-mixový“ regál funguje? Dotykový displej nakupujícího dle jeho preferencí navede k drinku, který mu bude chutnat, a ukáže mu i konkrétní recept. Ten si může díky nainstalované tiskárně vytisknout rovnou na místě, případně si jej pošle na svůj e-mail. Veškeré potřebné ingredience zároveň najde přímo v regálu. „Zákazník tedy nemusí dělat žádné kroky navíc. Vše vidí přehledně na displeji zabudovaného tabletu a zboží má po hned ruce,“ popisuje přidanou hodnotu reklamního stojanu Veronika Dostálová, Senior Project Manager naší společnosti.
Celá aplikace je tak příkladem in-store komunikační aktivity, ve které nehraje prim pouze produkt, ale i zážitek spojený s jeho spotřebou. V čele komunikace stojí dotykový displej, jenž jednoduchými otázkami navede zákazníky k drinku, který jim bude chutnat. Prvotní zážitek tak vzniká hned na místě prodeje díky inspiraci originální interakcí, resp. atmosferizující stimulací k nové možnosti spotřeby nabízených produktů. Druhotný zážitek poté přináší potěšení ze samotné přípravy a následné spotřeby zakoupených ingrediencí.
Regál je příkladem moderních shoppermarketingových přístupů, nabízí velké množství variant konzumace a co víc, je zároveň lehce rebrandovatelný. „Stačí změnit polepy a přeprogramovat jednoduchý software v tabletu. Reklamní stojan tak lze velice jednoduše přizpůsobit pro řadu dalších akcí,“ uzavírá Veronika Dostálová.
Váš DAGO team