Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií
Produkční společnosti neustále přicházejí s technologickými novinkami a chtějí se blýsknout unikátními výstupy. Klienti samozřejmě oprávněně čekají, že jejich POS bude inovativní, vizuálně odlišný a v obchodech vynikne. Jsou ochotni si připlatit, pokud je POS materiál něčím unikátní a technologie tomu výrazně napomáhají. Začněme grafickým designem POS. Ten je vytvořen tak, aby co nejvíce korespondoval se značkou zadavatele a podpořil prodej. Běžnou praxí je dnes 3D vizualizace vystavení. Následuje technický výkres. Každý větší výrobce má technology, kteří ho v cadových softwarech připraví tak, aby korespondoval s vizualizací. Dnes je již výkres natolik detailní, že obsahuje nejen popis materiálů, ale také inovativní technologie, nové typy doplňkových materiálů atd. Výkres je základem úspěšné realizace a jeho dobrá příprava v sobě reflektuje dobrý výsledek. V Dagu běžně využíváme software s 3D kreslením — s modelem jsme schopni otáčet, dávat mu barvy, načíst do něj grafiku. Jednotlivým dílům je možné přiřadit materiály a sílu.
EKOLOGICKÉ STOJANY I MODELAŘINA
3D tisk není horkou novinkou, ale nedávno jsme ho použili pro tisk 3D kartáčku Oral B pro pražskou Alzu a doplnili jej o další technologie. 3D tisk jsme zbrousili a přelakovali autolakem. Výsledkem je krásná a reprezentativní povrchová úprava. Právě nehezký finální výstup je jednou z nevýhod 3D tisku — z mého pohledu je až neprofesionální, ale právě vyleštění povrhu je skvělým řešením. FSC certifikace znamená důvěryhodný lesní systém. Naši zadavatelé typu Coca-Cola pro vystavení v hypermarketech používají většinou policové stojany. Novým trendem jsou ekologické kartonové stojany, ideálně doplněné i o ekologický tisk. Ten řešíme na takzvaných latexových strojích, které využívají barvy na vodní bázi. Toto je do budoucna ideálním řešením pro všechny, komu záleží na životním prostředí. Modelařina je dosud málo používanou technologií. V Dagu aktuálně vyvíjíme automobil pro vystavení v obchodech, které je součástí krátkodobé kampaně. 3D tisk či papír nejsou vhodné materiály, proto jsme si auto nakreslili do nejmenších detailů, softwarově jsme ho rozsekali a vyrobili z kartonu. Nakonec jej kytujeme a lakujeme autolakem. Výhodou je tuhost modelu, originalita, věrohodnost a zaměření na detaily. Sériová produkce pak také není problém a velkým benefitem je i rozumná cena.
POUHÝ KARTON NESTAČÍ
LCD displeje s dálkovou správou jsou standardem. Nejsou originální a většina společností, kterým to finanční stránka dovolí, toto řešení již dávno využívá. LCD se senzory však jen tak nevidíme. Jakmile vás senzor zaznamená, spot se změní a například hosteska se může rozpovídat o výrobku a nabídne vám ochutnávku nebo možnost vytisknout si slevový kupón. Celé řešení je založeno na dotykovém displeji spojeném s tiskárnou, dálkovou správou a integrovaným senzorem. Kartonové stojany budou mít blikající diody a malé integrované LCD. Impulzní nákup se mění, zadavatelé zvažují, do čeho budou
investovat. V tuto chvíli dominuje karton jako materiál, který je levný, ekologický a finančně dostupný. Pro odlišení se často doplňuje o blikající diody, které zákazníky vybízejí k nákupu a vyrušují je ze stereotypního nakupování a dále pak LCD displeje, které obsahují informace o produktu, zaměřují se na chutě
a lákají základními benefity prezentovaného produktu. Molitan, pryž a atypické materiály také nejsou k zahození. Můžeme je například vidět v hypermarketech Tesco, a to na endcapech JOJO, kde vytvářejí originální branding a atmosféru. Pouhý branding z kartonu často není dostatečným řešením.
Technologie a materiály budou i do budoucna stále dominovat. Nejde vlastně ani tak o stroje a samotnou technologii, kterou zadavatel či zákazník neocení. Jde o využití. Pro nás, zákazníky, je to POS materiál, který nás v prodejně láká, ale fakticky jej možná ani nevnímáme. Máme vnímat prezentovaný produkt a ten si odnést. POS materiál je díky těmto technologiím natolik výrazný, že ovlivňuje jak nás, tak naše nákupní chování.
Autor: MAREK KONČITÍK, Dago s.r.o.
Zdroj: Místo prodeje Extra
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY