Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS

Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. Jde o další z řady udržitelných aktivit, kterými dokazuje, že jí péče o přírodu není lhostejná. V případě Cirkulky se navíc nezaměřila jen na samotný obal, ale i na udržitelné POS materiály.

Po několika měsících příprav přichází Kofola s projektem Cirkulka, který nabízí obalovou alternativu pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech nebo hledají udržitelná řešení.

Vratné skleněné lahve dodává Kofola běžně do gastronomie. Novým distribučním kanálem pro vratné skleněné litrovky se stal internetový prodejce Rohlík.cz a vybrané maloobchodní prodejny Tesco v České republice a na Slovensku. Právě pro tyto prodejny připravovala spolu s Kofolou komunikační agentura Dago set POS vystavení, která vznikla kombinací voštiny a kartonu. „Cirkulce jsme chtěli dopřát prémiové vystavení na ploše,“ vysvětluje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka Kofoly. „Jsme rádi, že se nám spolu s Dagem podařilo najít balanc mezi tím, jak vytvořit tu správnou edukační vizibilitu, a zároveň ji spojit s ekologickým přístupem.“

   Vystavení musí udržet extrémní zatížení

Při výrobě vystavení bylo myšleno na extrémní zatížení, které musí stojany vydržet. Vystavení je totiž naplněno skleněnými litrovými lahvemi a je doplněno o prázdné přepravky, do kterých si spotřebitelé mohou nakombinovat oblíbené nápoje značek Kofola, Vinea a Rajec. „Cirkulka je novou obalovou cestou, na kterou si spotřebitelé musí zvyknout. Na rozdíl od jiných novinek je u ní klíčové komunikovat její příběh a benefity, které přináší,“ říká Vojtěch Kolmaš, senior brand manažer Kofoly a doplňuje: „Kromě vratných obalů a přepravek z recyklovaného plastu jsme se při jejím vzniku zaměřili i na POS materiály.“

Aby bylo téma udržitelnosti splněno, dbalo se i na snížení odpadního materiálu, k čemuž pomohlo i použití kartonu s FSC certifikací podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.

Celkem Dago vyrobilo 56 jednopalet určených pouze pro slovenské prodejny, 12 kusů omotávek ve velikosti jednopalety a 7 dvoupalet vyrobených pro český retailový trh. Celkem 3 dvoupaletí byla dekorována holofanem, díky kterému se cirkulární novinka Kofoly a fungování celého procesu recyklace lahví představí i v 3D videu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This