Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS

Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. Jde o další z řady udržitelných aktivit, kterými dokazuje, že jí péče o přírodu není lhostejná. V případě Cirkulky se navíc nezaměřila jen na samotný obal, ale i na udržitelné POS materiály.

Po několika měsících příprav přichází Kofola s projektem Cirkulka, který nabízí obalovou alternativu pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech nebo hledají udržitelná řešení.

Vratné skleněné lahve dodává Kofola běžně do gastronomie. Novým distribučním kanálem pro vratné skleněné litrovky se stal internetový prodejce Rohlík.cz a vybrané maloobchodní prodejny Tesco v České republice a na Slovensku. Právě pro tyto prodejny připravovala spolu s Kofolou komunikační agentura Dago set POS vystavení, která vznikla kombinací voštiny a kartonu. „Cirkulce jsme chtěli dopřát prémiové vystavení na ploše,“ vysvětluje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka Kofoly. „Jsme rádi, že se nám spolu s Dagem podařilo najít balanc mezi tím, jak vytvořit tu správnou edukační vizibilitu, a zároveň ji spojit s ekologickým přístupem.“

   Vystavení musí udržet extrémní zatížení

Při výrobě vystavení bylo myšleno na extrémní zatížení, které musí stojany vydržet. Vystavení je totiž naplněno skleněnými litrovými lahvemi a je doplněno o prázdné přepravky, do kterých si spotřebitelé mohou nakombinovat oblíbené nápoje značek Kofola, Vinea a Rajec. „Cirkulka je novou obalovou cestou, na kterou si spotřebitelé musí zvyknout. Na rozdíl od jiných novinek je u ní klíčové komunikovat její příběh a benefity, které přináší,“ říká Vojtěch Kolmaš, senior brand manažer Kofoly a doplňuje: „Kromě vratných obalů a přepravek z recyklovaného plastu jsme se při jejím vzniku zaměřili i na POS materiály.“

Aby bylo téma udržitelnosti splněno, dbalo se i na snížení odpadního materiálu, k čemuž pomohlo i použití kartonu s FSC certifikací podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.

Celkem Dago vyrobilo 56 jednopalet určených pouze pro slovenské prodejny, 12 kusů omotávek ve velikosti jednopalety a 7 dvoupalet vyrobených pro český retailový trh. Celkem 3 dvoupaletí byla dekorována holofanem, díky kterému se cirkulární novinka Kofoly a fungování celého procesu recyklace lahví představí i v 3D videu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This