Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. Jde o další z řady udržitelných aktivit, kterými dokazuje, že jí péče o přírodu není lhostejná. V případě Cirkulky se navíc nezaměřila jen na samotný obal, ale i na udržitelné POS materiály.
Po několika měsících příprav přichází Kofola s projektem Cirkulka, který nabízí obalovou alternativu pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech nebo hledají udržitelná řešení.
Vratné skleněné lahve dodává Kofola běžně do gastronomie. Novým distribučním kanálem pro vratné skleněné litrovky se stal internetový prodejce Rohlík.cz a vybrané maloobchodní prodejny Tesco v České republice a na Slovensku. Právě pro tyto prodejny připravovala spolu s Kofolou komunikační agentura Dago set POS vystavení, která vznikla kombinací voštiny a kartonu. „Cirkulce jsme chtěli dopřát prémiové vystavení na ploše,“ vysvětluje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka Kofoly. „Jsme rádi, že se nám spolu s Dagem podařilo najít balanc mezi tím, jak vytvořit tu správnou edukační vizibilitu, a zároveň ji spojit s ekologickým přístupem.“
Vystavení musí udržet extrémní zatížení
Při výrobě vystavení bylo myšleno na extrémní zatížení, které musí stojany vydržet. Vystavení je totiž naplněno skleněnými litrovými lahvemi a je doplněno o prázdné přepravky, do kterých si spotřebitelé mohou nakombinovat oblíbené nápoje značek Kofola, Vinea a Rajec. „Cirkulka je novou obalovou cestou, na kterou si spotřebitelé musí zvyknout. Na rozdíl od jiných novinek je u ní klíčové komunikovat její příběh a benefity, které přináší,“ říká Vojtěch Kolmaš, senior brand manažer Kofoly a doplňuje: „Kromě vratných obalů a přepravek z recyklovaného plastu jsme se při jejím vzniku zaměřili i na POS materiály.“
Aby bylo téma udržitelnosti splněno, dbalo se i na snížení odpadního materiálu, k čemuž pomohlo i použití kartonu s FSC certifikací podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.
Celkem Dago vyrobilo 56 jednopalet určených pouze pro slovenské prodejny, 12 kusů omotávek ve velikosti jednopalety a 7 dvoupalet vyrobených pro český retailový trh. Celkem 3 dvoupaletí byla dekorována holofanem, díky kterému se cirkulární novinka Kofoly a fungování celého procesu recyklace lahví představí i v 3D videu.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY