Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Co očekávají klienti nejčastěji od POS řešení?

Celková komunikace se zákazníky v místech prodeje se vyvíjí podle očekávání nakupujících. Tuto skutečnost si obchodníci velmi dobře uvědomují, a proto promítají vědomosti o svých zákaznících do konkrétních požadavků na samotné POP vystavení.

A stejně jako se dle sezóny a trendů mění na ramínkách střihy a barvy oblečení, dá se pozorovat určitý vývoj i v komunikaci v obchodech. Jaké jsou tedy aktuální požadavky, které agentury od svých klientů při zadávání nových realizací slyší?

Obecně můžeme mluvit o tom, že zákazníky je třeba v místě prodeje již také aktivně bavit. Nabídnout jim určitý zážitek a nezůstávat pouze u informace o novém zboží. Nestačí pouze nabídnout funkční řešení, což se už nyní počítá automaticky, ale musíme zaujmout a překvapit originalitou, interaktivitou, hrou. Pokud například lákáme na soutěž, kde je hlavní výhrou pobyt na horské chatě, přímo v obchodě představíme špičkový 3D model zmíněné chaty. A pokud chceme nakupujícím představit čokoládovou tyčinku s kokosem, dobře je oslovíme například pomocí makety kokosové palmy v nadživotní velikosti.

Klienti se v současnosti nespokojí jen se standardem a běžným, i když kvalitním zpracováním. Požadují navíc originální grafické i designové trendy řešení, které upoutá. Ale jen u dobré grafiky, designu a kvalitních materiálů požadavky nekončí, neboť stále větší důraz se klade na technické parametry POP médií, případně na dálkovou správu obsahu, okamžitou zpětnou vazbu od nakupujících a kvalitní a relevantní vyhodnocování.

Výše uvedené znaky vystavení se stávají již zcela běžnými prvky, s nimiž nyní při naší práci operujeme. Je ovšem nutné podotknout, že všichni klienti, bez ohledu na to, zda je součástí návrhu 3D tisk, LED obrazovka nebo kvalitní několikametrová realizace, požadují jednu společnou věc, a tou je funkčnost a účinnost. Klienti si chtějí být jisti, že ať už má projekt jakoukoli podobu, přinese kýžené výsledky. A pouhé ujištění nestačí, vše musí být již ve fázích návrhu podloženo a argumentováno.

Tato skutečnost podle agentur zvyšuje požadavky na odbornost jejich týmů, které za návrhy a následnými realizacemi stojí. Ještě v nedaleké minulosti stál za návrhem jedinec, nyní se ale stále častěji hovoří o celých týmech odborníků složených z designérů, grafiků, projektantů a technologů, IT specialistů a projektových manažerů.

Odměnou pro naši agenturu jsou široké možnosti realizací, které se před námi otevírají. Stále nové, i když náročné výzvy, technologie, s nimi můžeme pracovat, metriky, jimiž můžeme měřit zásah.

Marek Končitík, obchodní ředitel Dago

Reagujte na: marek.koncitik@dago.cz

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This