„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
Akce „back to school“ je oblíbená nejen u dětí školou povinných, ale zejména u obchodníků. Úspěch potomků ve škole je u většiny rodičů na prvním místě, a proto jsou ochotni investovat nemalé finanční částky právě do příprav k návratu do škol.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
3 role kamenných obchodů po covidu
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenné ochody rozhodně nejsou na odpis.
POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media
Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.
Udržitelnost se v retailu dostává do popředí – klienti řeší materiály i provedení POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých vystavení.
Nealko je velmi rozmanité – k tématu nealko nápojů pro Marketing & Media
Nealkoholické nápoje jsou velmi obsáhlý segment produktů, kam se řadí vody, ochucené vody, limonády, kolové nápoje, džusy, energetické nápoje, káva a další. Na trhu se stále častěji objevují novinky právě v této kategorii.
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Co očekávají klienti nejčastěji od POS řešení?
![foto_co-ocekavaji-klienti165](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto_co-ocekavaji-klienti165-1.jpg)
A stejně jako se dle sezóny a trendů mění na ramínkách střihy a barvy oblečení, dá se pozorovat určitý vývoj i v komunikaci v obchodech. Jaké jsou tedy aktuální požadavky, které agentury od svých klientů při zadávání nových realizací slyší?
Obecně můžeme mluvit o tom, že zákazníky je třeba v místě prodeje již také aktivně bavit. Nabídnout jim určitý zážitek a nezůstávat pouze u informace o novém zboží. Nestačí pouze nabídnout funkční řešení, což se už nyní počítá automaticky, ale musíme zaujmout a překvapit originalitou, interaktivitou, hrou. Pokud například lákáme na soutěž, kde je hlavní výhrou pobyt na horské chatě, přímo v obchodě představíme špičkový 3D model zmíněné chaty. A pokud chceme nakupujícím představit čokoládovou tyčinku s kokosem, dobře je oslovíme například pomocí makety kokosové palmy v nadživotní velikosti.
Klienti se v současnosti nespokojí jen se standardem a běžným, i když kvalitním zpracováním. Požadují navíc originální grafické i designové trendy řešení, které upoutá. Ale jen u dobré grafiky, designu a kvalitních materiálů požadavky nekončí, neboť stále větší důraz se klade na technické parametry POP médií, případně na dálkovou správu obsahu, okamžitou zpětnou vazbu od nakupujících a kvalitní a relevantní vyhodnocování.
Výše uvedené znaky vystavení se stávají již zcela běžnými prvky, s nimiž nyní při naší práci operujeme. Je ovšem nutné podotknout, že všichni klienti, bez ohledu na to, zda je součástí návrhu 3D tisk, LED obrazovka nebo kvalitní několikametrová realizace, požadují jednu společnou věc, a tou je funkčnost a účinnost. Klienti si chtějí být jisti, že ať už má projekt jakoukoli podobu, přinese kýžené výsledky. A pouhé ujištění nestačí, vše musí být již ve fázích návrhu podloženo a argumentováno.
Tato skutečnost podle agentur zvyšuje požadavky na odbornost jejich týmů, které za návrhy a následnými realizacemi stojí. Ještě v nedaleké minulosti stál za návrhem jedinec, nyní se ale stále častěji hovoří o celých týmech odborníků složených z designérů, grafiků, projektantů a technologů, IT specialistů a projektových manažerů.
Odměnou pro naši agenturu jsou široké možnosti realizací, které se před námi otevírají. Stále nové, i když náročné výzvy, technologie, s nimi můžeme pracovat, metriky, jimiž můžeme měřit zásah.
Marek Končitík, obchodní ředitel Dago
Reagujte na: marek.koncitik@dago.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY