Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro domácí fanoušky užít si oblíbeného sportu na té nejvyšší světové úrovni. Coca-Cola rozhodně velmi dynamicky a masivně přistoupila k předzápasové přípravě, pokud bychom takto přeneseně nazvali vizibilitu na prodejní ploše. Ve vypsaném tenderu na kreativní řešení POS nosičů uspěl náš tým DAGO.
„Je samozřejmostí, že při takto náročných projektech zapojujeme více našich grafiků. Chtěli jsme nabídnout skutečně co nejvíce autentické řešení, které není jen pouhou aplikací klíčového vizuálu na paletové vystavení. Ve výstupu pro klienta jsme především chtěli oslovit nakupující nápaditostí a emocemi, které v nich realizace vyvolá. Celá sada POP médií je nakonec výsledkem práce tří našich nejlepších designerů,“ říká Jakub Petráš, Senior Project Manager, který tento velmi obsáhlý projekt řídil se svým týmem.
Jako na ledě
Tzv. hero realizací je permanentní shop-in-shop, jehož podoba je odrazem vnitřku hokejové arény. Ledová plocha, mantinely, a především typický tvar hřiště se zaobleným „hrazením“ se přehlédnout nedá. Tento typ vystavení nabízí značnou kapacitu na zásobu produktů, a to včetně těch nachlazených v ledničce. Shop-in-shop se pyšní dalším typickým atributem stadionu, a to zavěšenou LED kostkou pod střechou budovy. Ta naše promítá reklamní spoty společnosti Coca-Cola. Všímaví nakupující jistě najdou i červené „gólové“ majáky.
Fototkoutek i spotřebitelská soutěž
I další druhy permanentních POS nosičů ze zmíněného setu pracují s uvedenými prvky v různých obměnách, ať se jedná o čtyřpaletí nebo paletové vystavení. Spojovacím prvkem je zapracovaný klíčový vizuál se třemi českými hokejovými reprezentanty a výzvou k zapojení se do spotřebitelské soutěže. Jedním z hokejistů se může na chvíli stát i jakýkoliv nakupující, pokud ve vybraných prodejnách využije připravený fotokoutek. Za zmínku určitě stojí i menší stojan v podobě hokejové branky. Prosvícení jeho zadní části – obvodu a sítě – a polic výborně doplňuje celistvost grafického výstupu a drží komunikační linku celého projektu.
Kartonová POS média i na slovenský trh
Kromě permanentních jsme nachystali také kartonové POS, u kterých bylo dbáno především na snadnou sestavitelnost stojanů a jejich odolnost při manipulaci. V řetězcích Albert, Tesco, Kaufland nebo Billa čekají produkty z portfolia Coca-Cola HBC Česká republika na své fanoušky ve třech velikostních druzích stojanů, paletovém vystavení a shop-in-shopu. S těmito nepermanentními prostředky prodejní plochy se mohou nakupující potkat i na slovenském trhu.
„Úspěch pro nás není jen výhra v tenderu a realizace zakázky. Tím je především pozitivní ohlas z obchodů od spotřebitelů a spokojenost na straně klienta. Věděli jsme, že nás čeká neskutečně velký objem práce a náročný závazek dostát očekávanému výsledku. Chtěl by poděkovat všem kolegům, protože jen díky jejich nesmírnému nasazení a týmovosti jsme dokázali vše uskutečnit. Můžeme být na to hrdí, stejně tak jako jsou čeští fanoušci na své hráče na ledě,“ uzavírá Jakub Petráš.