Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne je do světa Marvelu.
Po loňské velmi úspěšné kampani, která představila nakupujícím propojení ikonických značek, se výrazná vystavení v červených barvách opět vrací na prodejní plochy. Pro fanoušky světa Marvel, kterých je jen v Evropě 31,6 milionu – pokud mluvíme o generaci Z a mladších dospělých – připravila Coca-Cola limitovanou edici lahví a plechovek. Díky ní si mohou vychutnat oblíbený nápoj včetně digitálních zážitků ve světě marvelovských hrdinů. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Wolverine, Loki a další vládnou obalům Coca‑Cola i Coca‑Cola Zero.
V místě prodeje zrealizovalo Dago různé typy POP médií, skrz které zve spotřebitele nejen ke koupi produktu, ale především k zařazení do soutěže. V ní mohou milovníci superhrdinů vyhrát skutečně epický zážitek, a to zájezd do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu. Principem soutěže s názvem „Sestav si svůj vesmír“ je skenování a sbírání postav ze zmíněné limitované edice prostřednictvím speciální aplikace. Příznivci značky Marvel mohou vyhrát také originální merch, který v typické barvě pro oba brandy oslavuje jejich spolupráci.
„Naše loňská realizace shop-in-shopů přinesla na prodejnách jednoznačně pozitivní ohlas. Není lehké nejenom navázat, ale především překonat očekávání. Jsme moc rádi, že naše návrhy vyšly vítězně z tenderu klienta a my jsme mohli opět doručit úžasný nákupní zážitek do obchodů,“ říká Jakub Petráš, Senior Project Manager společnosti Dago.
Ten mohl začít nejprve ve vybraných hypermarketech Albert, a to instalací kartonových shop-in-shopů. Stěžejním prvkem vystavení jsou nepřehlédnutelní superhrdinové, nicméně další prvky vystavení nabízí možnost shlédnutí originálního spotu „The Heroes“ na LCD obrazovce nebo výběr oblíbeného nápoje, a to i v chlazené variantě. Nechybí sólo pultík s QR kódem pro zapojení se do výše zmíněné soutěže, která trvá až do 1. listopadu. Pro řetězec Tesco vzniklo kreativní dvoupaletí, které vyniká svojí kompaktností pro dostatečnou zásobu produktů, kterou střeží Captain America.
„Naše nejnovější limitovaná edice s Marvelem využívá dlouhodobou spolupráci mezi oběma značkami a přináší fanouškům unikátní zážitky, kdy jejich hrdinové vystoupí pomocí AR z obalů Coca‑Cola,“ vysvětluje v tiskové zprávě Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca‑Cola. Dodává také, že kampaň se postupně spouští po celém světě. Tímto spojením chce značka vyzdvihnout fakt, že nápoje Coca‑Cola a filmy Marvel se k sobě hodí ve všech ohledech.