POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Prémiové vybavení se skládá z mnoha prvků. Nechybí tácy, příborníky, stojánky na menu se slánkou a pepřenkou či z interiérové osvětlení.

Součástí jsou i venkovní světelné poutače, a především rychle sestavitelná plotová pole pro zahrádky. „Dřívější design byl zastaralý a neodpovídal aktuální identitě naší značky, a navíc nám některé položky, jako třeba závěsné tabule, chyběly. Potřebovali jsme proto přijít s ucelenou sérií prvků, které provozovatelům gastro podniků prakticky poslouží a spotřebitele upoutají jednoduchým a svěžím vzhledem,“ vysvětluje Tereza Tošnarová, channel development specialist ze společnosti Coca-Cola HBC Česká republika.

Jako na opravdové zahrádce

Každému prvku vládne jednoduchý, čistý design, funkčnost a praktičnost. Přípravu sestavy rovněž doprovázel požadavek na to, aby byla v souladu s udržitelným rozvojem. Převládá na ní dřevo a další přírodní materiály. Plast se objevuje minimálně.

Snažili jsme se, aby sada svou podobou oslovila nejen návštěvníky restaurací, ale aby ji komfortně využívali i sami provozovatelé. To se projevuje třeba u menu holderů, které díky úchytům a držákům na kořenky usnadňují a urychlují obsluze úklid po každém zákazníkovi. Také se zahrádkou lze jednoduše manipulovat a přestavovat ji podle potřeby.

Na plotová pole jsme kladli důraz. Chtěli jsme, aby se každý, kdo se v dané restauraci posadí ke stolu, cítil jako na opravdové zahrádce. Proto jsme zvolili převážně přírodní materiály, jako dřevo, křídový nátěr a kov.

Ohrazení se dá ozdobit také truhlíky s květinami, což dojem skutečné zahrádky ještě více podtrhuje. „Nejprve jsme společně zhotovili několik variant a postupně je modifikovali. Nakonec vznikla finální podoba, která nejvíce splňovala náš požadavek na funkčnost a čistý design. Pozornost kolemjdoucích rozhodně přitáhne,“ doplňuje Tereza Tošnarová.

Coca-Cola chce s novým restauračním vybavením především podpořit vnímání své značky a podpořit prodeje. „Chceme být v prostředí HOREKA vnímáni jako silný partner pro byznys, který neustále přichází s inovacemi. Vysoká viditelnost restaurací, kterou tato prémiová série zaručuje, vede u konkrétní provozovny k vyššímu odbytu aktivovaného zboží,“ říká Tereza Tošnarová.

Nové vybavení jsme vyrobili v řádu tisíců kusů a postupně se objevuje v prémiovějších restauracích po Česku i Slovensku. Celou sadu, především zahrádky a venkovní poutače, jsme koncipovali tak, aby byla umísťována na frekventovaná místa, kde ji postřehne nejvíce lidí. Typicky jsou to například náměstí.

Sérii jsme zhotovili jako permanentní, takže ji budou návštěvníci v českých a slovenských gastro podnicích potkávat dlouhodobě. „S jednotlivými položkami se nám podařilo oslovit i provozovny, kde zpravidla neakceptují brandované materiály, což vnímáme jako velké plus. A plotová pole, která fungují jako modulární systém, oceňují provozovatelé především proto, že jsme schopni zahrádku sestavit do téměř jakéhokoliv tvaru a přizpůsobit ji dle terénních a dispozičních potřeb daného místa,“ uzavírá Tereza Tošnarová.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This