Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost
Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.
Prémiové vybavení se skládá z mnoha prvků. Nechybí tácy, příborníky, stojánky na menu se slánkou a pepřenkou či z interiérové osvětlení.
Součástí jsou i venkovní světelné poutače, a především rychle sestavitelná plotová pole pro zahrádky. „Dřívější design byl zastaralý a neodpovídal aktuální identitě naší značky, a navíc nám některé položky, jako třeba závěsné tabule, chyběly. Potřebovali jsme proto přijít s ucelenou sérií prvků, které provozovatelům gastro podniků prakticky poslouží a spotřebitele upoutají jednoduchým a svěžím vzhledem,“ vysvětluje Tereza Tošnarová, channel development specialist ze společnosti Coca-Cola HBC Česká republika.
Jako na opravdové zahrádce
Každému prvku vládne jednoduchý, čistý design, funkčnost a praktičnost. Přípravu sestavy rovněž doprovázel požadavek na to, aby byla v souladu s udržitelným rozvojem. Převládá na ní dřevo a další přírodní materiály. Plast se objevuje minimálně.
Snažili jsme se, aby sada svou podobou oslovila nejen návštěvníky restaurací, ale aby ji komfortně využívali i sami provozovatelé. To se projevuje třeba u menu holderů, které díky úchytům a držákům na kořenky usnadňují a urychlují obsluze úklid po každém zákazníkovi. Také se zahrádkou lze jednoduše manipulovat a přestavovat ji podle potřeby.
Na plotová pole jsme kladli důraz. Chtěli jsme, aby se každý, kdo se v dané restauraci posadí ke stolu, cítil jako na opravdové zahrádce. Proto jsme zvolili převážně přírodní materiály, jako dřevo, křídový nátěr a kov.
Ohrazení se dá ozdobit také truhlíky s květinami, což dojem skutečné zahrádky ještě více podtrhuje. „Nejprve jsme společně zhotovili několik variant a postupně je modifikovali. Nakonec vznikla finální podoba, která nejvíce splňovala náš požadavek na funkčnost a čistý design. Pozornost kolemjdoucích rozhodně přitáhne,“ doplňuje Tereza Tošnarová.
Coca-Cola chce s novým restauračním vybavením především podpořit vnímání své značky a podpořit prodeje. „Chceme být v prostředí HOREKA vnímáni jako silný partner pro byznys, který neustále přichází s inovacemi. Vysoká viditelnost restaurací, kterou tato prémiová série zaručuje, vede u konkrétní provozovny k vyššímu odbytu aktivovaného zboží,“ říká Tereza Tošnarová.
Nové vybavení jsme vyrobili v řádu tisíců kusů a postupně se objevuje v prémiovějších restauracích po Česku i Slovensku. Celou sadu, především zahrádky a venkovní poutače, jsme koncipovali tak, aby byla umísťována na frekventovaná místa, kde ji postřehne nejvíce lidí. Typicky jsou to například náměstí.
Sérii jsme zhotovili jako permanentní, takže ji budou návštěvníci v českých a slovenských gastro podnicích potkávat dlouhodobě. „S jednotlivými položkami se nám podařilo oslovit i provozovny, kde zpravidla neakceptují brandované materiály, což vnímáme jako velké plus. A plotová pole, která fungují jako modulární systém, oceňují provozovatelé především proto, že jsme schopni zahrádku sestavit do téměř jakéhokoliv tvaru a přizpůsobit ji dle terénních a dispozičních potřeb daného místa,“ uzavírá Tereza Tošnarová.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY