Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost
Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.
Prémiové vybavení se skládá z mnoha prvků. Nechybí tácy, příborníky, stojánky na menu se slánkou a pepřenkou či z interiérové osvětlení.
Součástí jsou i venkovní světelné poutače, a především rychle sestavitelná plotová pole pro zahrádky. „Dřívější design byl zastaralý a neodpovídal aktuální identitě naší značky, a navíc nám některé položky, jako třeba závěsné tabule, chyběly. Potřebovali jsme proto přijít s ucelenou sérií prvků, které provozovatelům gastro podniků prakticky poslouží a spotřebitele upoutají jednoduchým a svěžím vzhledem,“ vysvětluje Tereza Tošnarová, channel development specialist ze společnosti Coca-Cola HBC Česká republika.
Jako na opravdové zahrádce
Každému prvku vládne jednoduchý, čistý design, funkčnost a praktičnost. Přípravu sestavy rovněž doprovázel požadavek na to, aby byla v souladu s udržitelným rozvojem. Převládá na ní dřevo a další přírodní materiály. Plast se objevuje minimálně.
Snažili jsme se, aby sada svou podobou oslovila nejen návštěvníky restaurací, ale aby ji komfortně využívali i sami provozovatelé. To se projevuje třeba u menu holderů, které díky úchytům a držákům na kořenky usnadňují a urychlují obsluze úklid po každém zákazníkovi. Také se zahrádkou lze jednoduše manipulovat a přestavovat ji podle potřeby.
Na plotová pole jsme kladli důraz. Chtěli jsme, aby se každý, kdo se v dané restauraci posadí ke stolu, cítil jako na opravdové zahrádce. Proto jsme zvolili převážně přírodní materiály, jako dřevo, křídový nátěr a kov.
Ohrazení se dá ozdobit také truhlíky s květinami, což dojem skutečné zahrádky ještě více podtrhuje. „Nejprve jsme společně zhotovili několik variant a postupně je modifikovali. Nakonec vznikla finální podoba, která nejvíce splňovala náš požadavek na funkčnost a čistý design. Pozornost kolemjdoucích rozhodně přitáhne,“ doplňuje Tereza Tošnarová.
Coca-Cola chce s novým restauračním vybavením především podpořit vnímání své značky a podpořit prodeje. „Chceme být v prostředí HOREKA vnímáni jako silný partner pro byznys, který neustále přichází s inovacemi. Vysoká viditelnost restaurací, kterou tato prémiová série zaručuje, vede u konkrétní provozovny k vyššímu odbytu aktivovaného zboží,“ říká Tereza Tošnarová.
Nové vybavení jsme vyrobili v řádu tisíců kusů a postupně se objevuje v prémiovějších restauracích po Česku i Slovensku. Celou sadu, především zahrádky a venkovní poutače, jsme koncipovali tak, aby byla umísťována na frekventovaná místa, kde ji postřehne nejvíce lidí. Typicky jsou to například náměstí.
Sérii jsme zhotovili jako permanentní, takže ji budou návštěvníci v českých a slovenských gastro podnicích potkávat dlouhodobě. „S jednotlivými položkami se nám podařilo oslovit i provozovny, kde zpravidla neakceptují brandované materiály, což vnímáme jako velké plus. A plotová pole, která fungují jako modulární systém, oceňují provozovatelé především proto, že jsme schopni zahrádku sestavit do téměř jakéhokoliv tvaru a přizpůsobit ji dle terénních a dispozičních potřeb daného místa,“ uzavírá Tereza Tošnarová.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY