Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska
Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019
Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví
Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Colu od Birellu najdete pod kohoutem
![Cola od Birellu_vizualizace](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2020/06/Cola-od-Birellu_vizualizace.jpg)
„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.
První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.
Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který jsme brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. Má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají.
Kohout měl být původně statický
Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.
Na tomto regálovém čele jsme využili laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. Zakomponovali jsme do něj rovněž větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků.
Čelo vzniklo v počtu 18 kusů. Nyní láká zákazníky v prodejnách řetězce Tesco.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY