Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Colu od Birellu najdete pod kohoutem
![Cola od Birellu_vizualizace](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2020/06/Cola-od-Birellu_vizualizace.jpg)
„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.
První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.
Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který jsme brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. Má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají.
Kohout měl být původně statický
Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.
Na tomto regálovém čele jsme využili laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. Zakomponovali jsme do něj rovněž větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků.
Čelo vzniklo v počtu 18 kusů. Nyní láká zákazníky v prodejnách řetězce Tesco.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY