Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.

Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který jsme brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. Má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají.

Kohout měl být původně statický
Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.

Na tomto regálovém čele jsme využili laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. Zakomponovali jsme do něj rovněž větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků.

Čelo vzniklo v počtu 18 kusů. Nyní láká zákazníky v prodejnách řetězce Tesco.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This