ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.

Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který jsme brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. Má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají.

Kohout měl být původně statický
Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.

Na tomto regálovém čele jsme využili laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. Zakomponovali jsme do něj rovněž větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků.

Čelo vzniklo v počtu 18 kusů. Nyní láká zákazníky v prodejnách řetězce Tesco.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This