To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

První, co zákazník na tomto endcapu bezpochyby postřehne, je kohout, který stojí na plechovce s vystaveným nápojem a klove do ní. „Kohout se stal výrazným prvkem celé kampaně na Colu od Birellu. Víme, že spotřebitelé jsou na nápoj zvědaví, a právě kohout tuto zvědavost symbolizuje. Použili jsme ho v televizní reklamě i digitální kampani, takže bylo přirozené, že jsme stejný motiv použili také zde,“ vysvětluje Tomáš Krýsman, category management team leader z Plzeňského Prazdroje, který Colu od Birellu vyrábí.

Pohyblivý kohout dokresluje objevitelský prvek, který jsme brali za stěžejní. Endcap na sebe strhává pozornost i světelným zpracováním. Má seznámit nakupující s novým produktem a podpořit jeho prodej, čemuž výraznost a vysoká viditelnost rozhodně pomáhají.

Kohout měl být původně statický
Dynamických prvků si zákazníci všimnou víc, a proto se tvůrci rozhodli zvíře rozpohybovat. „Pohyb není v POS běžným prvkem. Hledali jsme řešení, které by umožnilo pohonu fungovat trvale a bez poruch. Nakonec se nám podařilo sehnat techniku, která tento požadavek splňuje, a díky ní dokáže kohout klovat hodiny bez přestání,“ líčí Tomáš Krýsman. Kolemjdoucí vybízí k experimentování a ochutnání propagovaného nápoje i klíčový vizuál.

Na tomto regálovém čele jsme využili laminát, plastové prvky a karton. Nakupujícím poslouží i chladnička, která prodávaný nápoj vychladí na požadovanou teplotu, takže se lidé mohou osvěžit hned po nákupu. Zakomponovali jsme do něj rovněž větší výstavní plochu, takže endcap nabídne velkou zásobu výrobků.

Čelo vzniklo v počtu 18 kusů. Nyní láká zákazníky v prodejnách řetězce Tesco.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This