Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného na maloobchodníky v různých sortimentních kategoriích.

Projekt RIMM (Retail In- store Marketing Manual) je kontinuální průzkum, který od roku 2005 mapuje potenciál využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje. Zaměřuje se především na postoje zástupců maloobchodu a zkoumá jejich motivaci ke spolupráci se zadavateli in-store reklamy, analyzuje jejich názory na POP nosiče z hlediska důležitosti, využitelnosti a efektivity.

Průzkum zjišťuje také, kdo rozhoduje o nasazení in-store prostředků, jaké jsou podmínky pro jejich umísťování v prodejnách, nebo například roli a význam třetích stran spravujících mediální prostor. Získaná data poskytnou cenné informace pro dodavatele značkových výrobků při plánování zapojení POP médií v rámci komunikačních kampaní. Umožní jim reflektovat podmínky v obchodech a jejich očekávání. Výsledky průzkumu chápeme také jako velmi cenný nástroj pro podporu spolupráce zadavatelů a obchodních společností a příležitost ke zkvalitnění komunikace se spotřebitelem v místě prodeje.

 Váš DAGO tým

Pin It on Pinterest

Share This