Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného na maloobchodníky v různých sortimentních kategoriích.

Projekt RIMM (Retail In- store Marketing Manual) je kontinuální průzkum, který od roku 2005 mapuje potenciál využitelnosti komunikačních médií v místě prodeje. Zaměřuje se především na postoje zástupců maloobchodu a zkoumá jejich motivaci ke spolupráci se zadavateli in-store reklamy, analyzuje jejich názory na POP nosiče z hlediska důležitosti, využitelnosti a efektivity.

Průzkum zjišťuje také, kdo rozhoduje o nasazení in-store prostředků, jaké jsou podmínky pro jejich umísťování v prodejnách, nebo například roli a význam třetích stran spravujících mediální prostor. Získaná data poskytnou cenné informace pro dodavatele značkových výrobků při plánování zapojení POP médií v rámci komunikačních kampaní. Umožní jim reflektovat podmínky v obchodech a jejich očekávání. Výsledky průzkumu chápeme také jako velmi cenný nástroj pro podporu spolupráce zadavatelů a obchodních společností a příležitost ke zkvalitnění komunikace se spotřebitelem v místě prodeje.

 Váš DAGO tým

Pin It on Pinterest

Share This