Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
DAGO je superbrandem 2016
![foto1_46](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_46-e1539706797796.jpg)
Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a dlouhodobé hodnoty.
Titul Business Superbrands 2016 je pro naši firmu důkazem, že svou práci vykonáváme dobře a smysluplně a současně se naše úsilí setkává s příznivými reakcemi okolí.
O titulu rozhodla v rámci vícekolového hodnotícího řízení komise složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Ani proces nominace, který samotnému hodnocení předchází, není samozřejmostí a projdou jím jen ty značky, které naplní specifická kritéria včetně hospodářských výsledků. O udělení ocenění dále rozhodují atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž.
Mezinárodní program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Titulem vyslovuje komise obdiv a skládá upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen objevovat a oceňovat nejúspěšnější značky, ale také je uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti jako mimořádně silné vzory působící na českém trhu, které jsou hodné následování.
Děkujeme našim zákazníkům, partnerům a kolegům za příležitosti a spolupráci díky kterým jsme toto ocenění získali a zároveň hodnotící komisi za ně samotné.
Váš DAGO team