Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
DAGO je superbrandem 2016
Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a dlouhodobé hodnoty.
Titul Business Superbrands 2016 je pro naši firmu důkazem, že svou práci vykonáváme dobře a smysluplně a současně se naše úsilí setkává s příznivými reakcemi okolí.
O titulu rozhodla v rámci vícekolového hodnotícího řízení komise složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Ani proces nominace, který samotnému hodnocení předchází, není samozřejmostí a projdou jím jen ty značky, které naplní specifická kritéria včetně hospodářských výsledků. O udělení ocenění dále rozhodují atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž.
Mezinárodní program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Titulem vyslovuje komise obdiv a skládá upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen objevovat a oceňovat nejúspěšnější značky, ale také je uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti jako mimořádně silné vzory působící na českém trhu, které jsou hodné následování.
Děkujeme našim zákazníkům, partnerům a kolegům za příležitosti a spolupráci díky kterým jsme toto ocenění získali a zároveň hodnotící komisi za ně samotné.
Váš DAGO team