Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HORECA zkoumá nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, organizovaný společností POPAI CE.

Ve společnosti DAGO nám záleží na rozvoji segmentu, chceme podporovat know-how na trhu a prostřednictvím našich klientů se s POP kampaněmi v tomto prostředí také často setkáváme. A právě z těchto důvodů jsme se stali partnerem průzkumu.

Průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměří na určení funkcí a rolí POP médií skrze zkušenosti, názory a postoje zákazníků a provozovatelů restauračních zařízení, na popis strategické a marketingové funkce z pohledu implementátorů a investorů, ale také na návrhy nových typů, inovací a možností komunikačních nástrojů v segmentu HORECA.
Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu z řad značkových výrobců jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI).
Věříme, že díky výsledkům průzkumu obohatíme i my své know-how a současně je využijeme pro ještě lepší a efektivnější práci pro naše klienty v realizaci POP komunikace.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This