To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HORECA zkoumá nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, organizovaný společností POPAI CE.

Ve společnosti DAGO nám záleží na rozvoji segmentu, chceme podporovat know-how na trhu a prostřednictvím našich klientů se s POP kampaněmi v tomto prostředí také často setkáváme. A právě z těchto důvodů jsme se stali partnerem průzkumu.

Průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměří na určení funkcí a rolí POP médií skrze zkušenosti, názory a postoje zákazníků a provozovatelů restauračních zařízení, na popis strategické a marketingové funkce z pohledu implementátorů a investorů, ale také na návrhy nových typů, inovací a možností komunikačních nástrojů v segmentu HORECA.
Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu z řad značkových výrobců jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI).
Věříme, že díky výsledkům průzkumu obohatíme i my své know-how a současně je využijeme pro ještě lepší a efektivnější práci pro naše klienty v realizaci POP komunikace.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This