Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HORECA zkoumá nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, organizovaný společností POPAI CE.

Ve společnosti DAGO nám záleží na rozvoji segmentu, chceme podporovat know-how na trhu a prostřednictvím našich klientů se s POP kampaněmi v tomto prostředí také často setkáváme. A právě z těchto důvodů jsme se stali partnerem průzkumu.

Průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměří na určení funkcí a rolí POP médií skrze zkušenosti, názory a postoje zákazníků a provozovatelů restauračních zařízení, na popis strategické a marketingové funkce z pohledu implementátorů a investorů, ale také na návrhy nových typů, inovací a možností komunikačních nástrojů v segmentu HORECA.
Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu z řad značkových výrobců jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI).
Věříme, že díky výsledkům průzkumu obohatíme i my své know-how a současně je využijeme pro ještě lepší a efektivnější práci pro naše klienty v realizaci POP komunikace.
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This