Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase

Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
V reakci na potřeby dnešního retailového trhu jsme se v loňském roce rozhodli investovat do nových strojů. Výrazně totiž vzrostla poptávka po projektech z kartonu, se kterým lze snadno kreativně pracovat, zvýšila se kvalita jeho potisku a díky moderním technologiím se jeho životnost prodloužila až na jeden rok. Většina POS kampaní v obchodech vzniká rychle a má spíše krátkodobý charakter. Jelikož množství zakázek stále narůstá, byli jsme nuceni rychle reagovat. Během dvou týdnů jsme našli nové prostory, které slouží výhradně ke kompletaci a finalizaci našich zakázek. Především jsme tak potřebovali uvolnit místo dalším tiskovým strojům a plotterům, které se právě instalují ve stávajících výrobních prostorách.
Také jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců – a to včetně osmi žen z Ukrajiny, které se v Čechách ocitly v důsledku války v jejich zemi. Nová hala o rozloze přes 400 m2 je vybavena nejmodernějšími kompletačními a balícími nástroji, které nám umožní dělat naši práci ještě lépe a rychleji.
Díky inovacím a skvělému DAGO teamu nyní projekty realizujeme v rekordní lhůtě 1 až 3 týdnů od zadání zakázky.
Děkujeme všem našim kolegům!
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY