POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly

V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. Je to důsledek požadavků klientů na rychlost a efektivitu projektů, kterým tento materiál dokáže dobře vyhovět. I z tohoto důvodu jsme investovali do nových strojů, zdvojnásobili jsme počet zaměstnanců a posílili jejich kompetence. „V náboru letos pokračujeme a připravujeme také stavbu nové výrobní a skladovací haly,“ uvedl Marek Končitík, výkonný ředitel firmy.

Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle a má krátkodobý charakter. Právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu. Jedná se o změnu napříč celým oborem POS komunikace. „Obrat v projektech z tohoto materiálu loni meziročně vzrostl o 40 %. Jsme schopni je vyrobit tak, že vydrží několik měsíců až rok. Kartonový základ často doplňujeme plastovými a dřevěnými komponenty, osvětlením a různými doplňkovými dekoracemi,“ vysvětluje Končitík. Obliba kartonu stále roste, protože s ním lze dobře kreativně pracovat a zároveň se díky novým technologiím prodloužila jeho životnost a zvýšila kvalita potisku. Z posledních projektů lze zmínit vystavení Heffron pro Palírnu U Zeleného stromu, paletové ostrovy Alpro nebo Natura, které získalo ocenění v posledním tuzemském ročníku soutěže POPAI Awards.

Rychlejší projekty si žádají více lidí

„Pandemie dopadla tvrdě na obchod a marketing. Ti, kteří nezůstali s rukama v klíně, měli prostor pro zviditelnění svých značek, protože lidé nakupovat nepřestali,“ říká Končitík. Projekty jsou nyní složitější a vznikají v kratší době, přitom u nich zůstává důraz na kreativitu, aby upoutaly a přinesly růst prodeje i povědomí o značce. To se odrazilo na požadavcích na tým i vybavení. Během pandemie jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců a investovali jsme do nákupu moderních tiskařských strojů, řezacích plotterů, fréz i softwarových nástrojů pro tým konstruktérů a grafiků. Výsledkem je schopnost realizovat projekty ve lhůtě 1 až 3 týdnů ve vysoké kvalitě místo dřívějších 8. Posílili jsme také udržitelnost výroby. Například tiskařské barvy jsou na vodní bázi a karton disponuje certifikátem FSC.

„Transformace za poslední 2 roky přinesla výrazně vyšší produktivitu. Práce je dost, výroba funguje v třísměnném provozu. To vše díky našim lidem, kteří změnu dobře zvládli,“ říká Končitík. Společnost chystá výstavbu nové výrobní a skladovací haly ve svém sídle ve Zdicích na Berounsku. Další kompletační a skladovací prostory má v České republice, na Slovensku a v Polsku. „Letos chceme především stabilizovat procesy. Dále budeme investovat do produkčních technologií a lidí. Základem je udržet mezi všemi částmi rovnováhu,“ uzavírá Končitík.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This