Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
![dago-heffron](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/03/dago-heffron.jpg)
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. Je to důsledek požadavků klientů na rychlost a efektivitu projektů, kterým tento materiál dokáže dobře vyhovět. I z tohoto důvodu jsme investovali do nových strojů, zdvojnásobili jsme počet zaměstnanců a posílili jejich kompetence. „V náboru letos pokračujeme a připravujeme také stavbu nové výrobní a skladovací haly,“ uvedl Marek Končitík, výkonný ředitel firmy.
Většina kampaní v obchodech nyní vzniká extrémně rychle a má krátkodobý charakter. Právě proto se ještě více než v minulých letech realizuje výroba POS materiálů z kartonu. Jedná se o změnu napříč celým oborem POS komunikace. „Obrat v projektech z tohoto materiálu loni meziročně vzrostl o 40 %. Jsme schopni je vyrobit tak, že vydrží několik měsíců až rok. Kartonový základ často doplňujeme plastovými a dřevěnými komponenty, osvětlením a různými doplňkovými dekoracemi,“ vysvětluje Končitík. Obliba kartonu stále roste, protože s ním lze dobře kreativně pracovat a zároveň se díky novým technologiím prodloužila jeho životnost a zvýšila kvalita potisku. Z posledních projektů lze zmínit vystavení Heffron pro Palírnu U Zeleného stromu, paletové ostrovy Alpro nebo Natura, které získalo ocenění v posledním tuzemském ročníku soutěže POPAI Awards.
Rychlejší projekty si žádají více lidí
„Pandemie dopadla tvrdě na obchod a marketing. Ti, kteří nezůstali s rukama v klíně, měli prostor pro zviditelnění svých značek, protože lidé nakupovat nepřestali,“ říká Končitík. Projekty jsou nyní složitější a vznikají v kratší době, přitom u nich zůstává důraz na kreativitu, aby upoutaly a přinesly růst prodeje i povědomí o značce. To se odrazilo na požadavcích na tým i vybavení. Během pandemie jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců a investovali jsme do nákupu moderních tiskařských strojů, řezacích plotterů, fréz i softwarových nástrojů pro tým konstruktérů a grafiků. Výsledkem je schopnost realizovat projekty ve lhůtě 1 až 3 týdnů ve vysoké kvalitě místo dřívějších 8. Posílili jsme také udržitelnost výroby. Například tiskařské barvy jsou na vodní bázi a karton disponuje certifikátem FSC.
„Transformace za poslední 2 roky přinesla výrazně vyšší produktivitu. Práce je dost, výroba funguje v třísměnném provozu. To vše díky našim lidem, kteří změnu dobře zvládli,“ říká Končitík. Společnost chystá výstavbu nové výrobní a skladovací haly ve svém sídle ve Zdicích na Berounsku. Další kompletační a skladovací prostory má v České republice, na Slovensku a v Polsku. „Letos chceme především stabilizovat procesy. Dále budeme investovat do produkčních technologií a lidí. Základem je udržet mezi všemi částmi rovnováhu,“ uzavírá Končitík.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY